marți, 4 aprilie 2017

De prin lume adunate

Cred ca in fiecare zi si cu fiecare ocazie posibila am mentionat cat de mult imi place sa calatoresc. Calatoresc din placere si datorita locului meu de munca. Am avut ocazia sa vizitez aproape toata Romania si sa stau in hoteluri de 3,4 si chiar 5 stele. Vreti sa va duc intr-un tur virtual al ultimului hotel in care am stat?

Da, imi plac camerele curate ca oricarui om, imi plac foarte mult decorurile altfel: am stat si in camere futuriste, care nu mi-au placut. De-asemenea, am stat si in camere din hoteluri butic care aveau cada in mijlocul camerei si am stat si in vile care aveau vederea spre piscina. Sunt un om simplu de multumit: imi place tot ceea ce e mai bun. Nu am fost dintotdeauna asa, poate si datorita faptului ca ceea ce era peste medie ca pret mi s-a parut mereu a fii un moft pe care nu il intelegeam. Ma gandeam de multe ori: de ce sa dai sute de ron/ noapte ca sa dormi intr-o camera frumoasa cand aveam o camera draguta si acasa. De ce sa zbori cu o linie aeriana consacrata cand exista faimoasele low-costuri ? De ce sa mergi la restaurant cand poti sa te aprovizionezi de la un magazin.





La inceput, firma la care lucrez, ma trimitea la hoteluri de 3-4 stele, si mie mi se parea o risipa de bani. Erau atatea oferte turistice pe piata, si pe mine ma trimiteau undeva scump. As fi preferat sa imi dea mie banii de cazare si sa stau la o pensiune oarecare. Dar nu se putea. Si, o sa va vina sau nu sa credeti, mergeam trista la acele cazari - adica eu eram osandita la lux. Acest sentiment a durat cateva luni pana cand intr-o seara, ajunsa la hotel dupa o zi grea, personalul s-a purtat foarte frumos cu mine si mi-au propus sa vizitez piscina hotelului, sa ma mai relaxez. Nu stiam sa inot, dar era o piscina de inaltime potrivita. Dupa piscina a urmat sauna si un pahar de apa detox. Cred ca acela a fost primul moment in care grijile mele au disparut ca prin minune. Dupa cateva luni nici nu mai puteam sa imi vad viata fara escapadele mele saptamanale prin hotelurile cele mai bune din tara.

Intr-o seara chiar imi analizam viata si mi-am dat seama ca familia mea ( si majoritatea romanilor) traieste o alta realitatea: realitatea unde stai un an intreg intre aceeasi 4 pereti, pe aceeasi saltea, cu aceeasi priveliste, usor variata in functie de anotimp. Atunci am decis ca este momentul sa transform toate vacantele familiei in vacante speciale: tot timpul urma sa mergem doar la ceea ce e mai bun, si anul acesta, deoarece am implinit 30 de ani, am decis sa imi duc parintii intr-o vacanta in Maldive, sejur organizat de CND Turism.


Eu stiu ca le va lua putin timp pentru a se obisnuii cu gandul, dar la final va fi bine
Articol scris pentru Spring Super Blog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu